Tervetuloa mukaan Vanhalinnan Omakotiyhdistys ry:n jäseneksi!

Miksi liittyä jäseneksi?

Vanhalinnan Omakotiyhdistys ry:n jäseneksi ovat tervetulleita kaikki alueen asukkaat postinumeroalueella 21410 Vanhalinna.

Yhdistyksen toiminnan tarkoituksena on oman asuinalueemme Vanhalinnan viihtyvyyden lisääminen ja asukkaiden yhteisen toiminnan ja tapahtumien järjestäminen.

Lisäksi yhdistys pyrkii toimimaan mahdollisimman aktiivisesti asuinaluettamme koskevissa asioissa Liedon kunnan kanssa, esim. kaavoittamiseen liittyvissä asioissa.

Yhdistyksemme tarjoaa monenlaisia etuja jäsenillemme
Lue lisää jäseneduistamme täältä

Jäsenmaksu

Maksamalla jäsenmaksua mahdollistat yhdistyksen toiminnan ylläpitämisen sekä sen kehittämisen. Toiminta lähtee aina asukkaiden toivomuksista, joita johtokunnalle voi esittää pitkin vuotta.

Toivomme toimintaamme lisää uusia innokkaita tekijöitä eli kaikki ovat tervetulleita mukaan!

Vuosittaisen jäsenmaksumme on 15 euroa/talous/vuosi, joka maksetaan yhdistyksen tilille
Oma Säästöpankki FI48 4309 1050 008752.

Kirjoita maksun viestiksi: Jäsenmaksu (vuosiluku, esim 2024) + sähköpostiosoitteesi ja nimesi & katuosoitteesi.

Täytäthän lisäksi oheisen jäsentietolomakkeen: