Vanhalinnan Omakotiyhdistys ry:n sääntömääräinen syyskokous pidettiin Vanhalinnan kartanossa

2.11.2023

Yhdistyksen sääntömääräinen syyskokous pidettiin 1.11.2023 Vanhalinnan kartanossa. Paikalle saapui mukavasti yhdistyksen jäseniä.

Kokouksen alussa Liedon Vanhalinnan uusi toiminnanjohtaja Kaisa Nikkilä esittäytyi ja kertoi kartanomiljöön näyttelyistä, tiloista ja toiminnoista.

Leena Karvala äänestettiin yksimielisesti jatkamaan ensi vuonna 2024 yhdistyksen puheenjohtajana.

Keskustelimme kokouksessa vuoden 2024 jäsenmaksusta. Jäsenistö päätti äänestyksellä nostaa jäsenmaksun 15 euroon/talous/vuosi.

Yhdistyksen sihteeri Mari Himanka esitteli jäsenistölle myös ensi vuoden toimintasuunnitelman sekä talousarvion.