Yhdistyksemme

Yhdistys on perustettu 1980 ja se toimii jäsentensä edunvalvojana erilaisissa omakotiasumiseen liittyvissä  asioissa.

Okyn yhdistysweb on yksi tiedotuskanava. Muita kanavia ovat yhdistyksen ilmoitustaulut, joita on Tammen, Hakkisten, Metsolan, Keski-Orten, Nenämäen ja Loukinaisten alueella, yhteensä seitsemän kappaletta. Lisäksi jaetaan ”Wanhalinnan Savut” lehteä ja erillisiä tiedotteita.

Yhdistys tarjoaa monipuolista toimintaa alueen asukkaille: liikuntaharrastusta, teatterimatkoja ja -lippuja, retkiä, kursseja, juhlia, ym. kaikenikäisille.

Yhdistys toimii myös jäsentensä edunvalvojana mm. Liedon kunnan asioissa.

Yhdistyksen jäsenmaksu on 9 €/talous vuodessa ja1€ jäsenmaksusta luovutetaan paikalliseen lasten toimintaan. Vuorovuosin jäsenmaksun osa annetaan Loukinaisten koulun tai Loukinaisten päiväkodin(Loukilinna)vanhempainyhdistykselle, käytettäväksi edelleen lasten toimintaan. Tänä vuonna kohteena on Loukinaisten päiväkoti.

Julkaisemme Wanhalinnan savuja kaksi -kolme kertaa vuodessa.

Vanhalinnan Okyn johtokunta

Ohje: Kirjoita tälle sivulle esittely yhdistyksestä. Miksi se on perustettu, mitä se tekee ja tavoittelee, millä tavalla se vaikuttaa, kenelle se on tarkoitettu jne.)