Tietoa meistä

Vanhalinnan Omakotiyhdistys ry on perustettu vuonna 1980. Yhdistyksemme pyrkii edistämään alueemme viihtyvyyttä sekä Vanhalinnan ja Loukinaisten omakoti- ja rivitaloasukkaitten tietämystä erilaisissa pientaloasumiseen liittyvissä asioissa.

Toimimme yhteistyössä alueen yritysten, Liedon Vanhalinnan ja Liedon kaupungin kanssa.

Yhdistyksemme tarjoaa monipuolista toimintaa alueen kaikenikäisille asukkaille: tapahtumia, liikuntaharrastusta, teatterimatkoja ja -lippuja, retkiä, kursseja, luentoja, juhlia, ynnä muuta.

Lue lisää jäseneduistamme sekä tapahtumistamme!

Okyn kotisivut on yksi tiedotuskanavistamme. Muita kanavia ovat mm. yhdistyksen ilmoitustaulut, joita on Tammen, Hakkisten, Metsolan, Keski-Orten, Nenämäen ja Loukinaisten alueella, yhteensä seitsemän kappaletta.

Lisäksi julkaisemme Wanhalinnan Savut tiedotetta noin neljä kertaa vuodessa. Jaettava alue on 1100 postilaatikkoa postinumero 21410 alueella. Lue uusin jäsentiedotteemme Uutiset -välilehdeltä.

Löydät meidät lisäksi myös Facebookista!

Liity sinäkin jäseneksi!

Omakotiyhdistyksen jäseneksi ovat tervetulleita kaikki alueen asukkaat postinumeroalueella 21410 Vanhalinna.

Toimintamme lähtee aina asukkaiden toivomuksista, joita voi esittää johtokunnalle pitkin vuotta!

Yhdistyksen toiminnan tarkoitus on oman asuinalueemme viihtyvyyden lisääminen ja asukkaiden yhteisen toiminnan ja tapahtumien järjestäminen. Lisäksi yhdistys pyrkii toimimaan mahdollisimman aktiivisesti asuinaluettamme koskevissa asioissa Liedon kaupungin kanssa mm. kaavoittamiseen liittyvissä asioissa.

Jäseneksi pääset liittymään maksamalla vuosittaisen jäsenmaksun 15 euroa/talous/vuosi
yhdistyksen tilille Oma Säästöpankki FI48 4309 1050 008752.

Kirjoita maksun viestiksi: Jäsenmaksu (vuosiluku, esim 2024) + sähköpostiosoitteesi ja nimesi & katuosoitteesi.

Maksamalla jäsenmaksun mahdollistat yhdistyksemme, alueen asukkaiden yhteisen toiminnan ja tapahtumien järjestämisen sekä niiden kehittämisen

Tervetuloa mukaan toimintaamme!